God morgon eller?!


Lilla Nova är 1 Månad idag<3



Vet inte vad man ska kalla denna halvblåsiga mörka dagen. Hade varit  mycket mysigare o bara kunna gå ut på balkongen och njuta av solen & den varma luften. En sak är säkert, jag vill ha sommar NU!  På tisdag fyller jag 18 år, hade varit mysig med lite värme då. Så det kan jag ju alltid önska mig i present. =) Jag har knappt haft en tanke på att jag snart fyller år. Men det är ju så att man lägger all sin energi på lillan, vilket jag verkligen gör med Nöje! Men blir så chockad när folk säger att jag fyller 18 på tisdag hehe..=) Var har tiden tagit vägen? Tiden flyger förbi när man har barn vill jag lova. Idag är Nova redan 1 Månad gammal. Hon börjar bli stor nu. Snart är det dax o köpa mer kläder till henne. De flesta är runt storlek 56 och det har hon växt förbi nu! Jobbigt eftersom man inte är iväg och handlar så ofta =)

                                       Grilldagen!
Igår så var vi och grillade hos Novas mormor&morfar. Det var supertrevligt. Vi grillade hamburgare. Novas gammelmormor & gammelmorbror var också där och några vänner till familjen. Allting gick så bra under hela dagen. Jag red också lite igår för första gången på 9 Månader! det är en sån underbar känsla att få hoppa upp på hästryggen igen. På kvällen hade Nova riktigt ont i magen & hon var väldigt otröstlig. Jag gick in i ett rum och sjöng för henne, det gillade hon för hon somnade. Min pappa har köpt en camaro, snacka om härlig känsla att sitta i en riktig bil..!!!



Camaro angle passenger side.jpg (89560 bytes)

Bilen ser ut såhär nästan, fast den är grön metalic i färgen & annan årsmodell. Men dom är superhärliga att åka i vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken söting! fint namn!

2009-04-05 @ 13:25:49
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis lilla Nova!

2009-04-05 @ 22:11:38
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt hon är. :)

2009-04-07 @ 12:51:16
URL: http://littledolly.blogg.se/
Postat av: Roxanne

haha "annan färg, och annan årsmodell" Alltså ganska olik den på bilden.

2009-04-29 @ 20:26:25
URL: http://roxxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0