Imorgon avslutas Tävlingen 11:00!

Imorgon ska denna tävlingen avslutas så passa på att delta nu =)

En tävling i samarbete med Barntrygghet. Ni tävlar om ett presentkort på 250kr.





Jag är med och tävla om ett presentkort från Barntrygghet hos UngMammaMia. Var du också med och tävla här!

Tävlingsreglerna går till på följande sätt

Gå in på  hemsidan välj det du vill vinna för presentkortet.

Om du har en blogg:
Ni ska kopiera bilden och texten som ni ser här ovanför (Länkarna måste komma med) och lägg in det på din blogg, Skriv sedan en kommentar här vad ni vill vinna.
Ni som inte har en blogg:
Då tipsar ni 5 stycken vänner via e-post om tävlingen,
(glöm inte att skicka bilden och texten samt länkarna, Sedan ska ni skicka det till mig så jag vet att ni har skickat det!) (
[email protected])

Tävlingen avslutas 20 April. Lycka till!

 Kramar MammaMia

Kommentarer
Postat av: maria

Jag är gärna med och tävla.

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha ett persentkort på en Spegel för bakåtvänd bilstol

http://mariaenliten.blogg.se

2009-04-19 @ 22:16:24
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0