Kalas!

idag så har vi varit o handlat hem mat. Vi ska ha kalas för mig &min mamma på lördag så vi handlade hem till det!  det har varit super trevligt o komma hemifrån lite. Vi handlade hem mat så nu är kyl&frys proppade. När vi kom hem lagade vi tacos till middag, riktigt gott var det. Sen kom Novas gammelmormor på besök alltid lika trevligt o träffa henne..<3 Just nu så ligger älsklingen o gosar med Nova & jag är bosatt här i en halvtimme eller något..=)

Vad har ni hittat på idag då?



Novas unga Gammelmormor<3


Mina underbara älsklingar<3<3

Kommentarer
Postat av: M i c k a

hon var inte kartigt stor din tös inte :D så sött.

lycka till med allt.

2009-04-16 @ 20:32:04
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0