Måndag!

Ja inatt har min sambos lillebror sovit här. Det är kul, inte ofta dom träffas.  min dag började med att Min mamma & mina systrar hämtade mig och Nova. Sen körde vi till körskolan,  jag pluggade teori medans de gick med lillan i vagnen. Jag klarade av ännu ett dator test så jag blev nöjd. Sen så beställde vi en tid till körning i Ängelholm, jag fick en tid den 17 April. Men jag är väldigt nervös hur lillan accepterar det. Men hon älskar att åka vagn så Nova & hennes pappa får gå ut med vagnen en sväng. Ja annars så har vi bara varit hemma och slappat idag. jag är så gottesugen men vet inte vad jag vill ha. Något bra tips på goda saker?!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag brukar gnaga på en morot när jag blir sugen på nåt gott, bättre än ingenting och nyttigt. Men du kanske ville ha nåt roligare tips ;)

2009-04-06 @ 21:43:11
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0