1 April

Ja idag är det 1 april. Vilket innebär att jag fyller 18 om 6 dagar..=) äntligen ska jag få bli Myndig! Imorse ringde min pappa & väkte mig, han sa att de skulle sätta upp en frihetsgudinna staty utanför vårdcentralen, trött o förvirrad som jag var sprang jag upp och tittade ut genom fönstret i hopp om att se den! Riktigt lurad blev jag där. Hahah annars så har jag inte blivit lurad idag. ikväll kommer min lillasyster hit och sover här. Gud vad jag är sugen på chocklad, vilket jag inte får äta nu på 4 dagar! Vi ska köpa minifom droppar till lillan så hon inte har ont i lilla Magen=) Nä nu är det Unga mödrar så alla mammor & gravida. Nu påminner jag er om ni har glömt det<3



Jag älskar er...=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Var det något bra på unga mödrar? Jasg missade det då vi var ute och lekte..

Oj ja då var hon stor :)

Alicia var 55 lång och vägde 3670 g Så hon var en lång tjej :)

2009-04-01 @ 19:18:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej då missade jag inget :P

Ja min var lång och din var rund. Dock så fick jag göra kejsarsnitt för Alicia satt fats i beckenbenet och någon läkare sa efter att hon vägde lite för mycket kanske därför hon satt fast. Hur kan då andra få ut bebisar som väger mindre.. Haha

2009-04-01 @ 19:49:50
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Fin bild! Hur gammal är hon? :)

2009-04-02 @ 10:35:53
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hahahaha, som jag skratta när jag läste det med frihetsgudinnan ;)

2009-04-02 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0