Nyttig!

Imorgon tänkte jag ta tag i vikten på allvar, Jag har gått ner 18kg innan och klarar av det igen. Mitt mål är att gå ner sammanlagt 15kg. Det är rätt lagom för min längd och så. Mina dagar börjar alltid nyttigt och slutar alltid med godis. Så idag blir min sista snaskedag! Ville bara skriva det för om man säger en sak måste man hålla det..!!! Fast på lördagar ska jag unna mig lite gott & när jag fyller år. Annars så kör vi stenhårt på detta. Så detta är mitt sorts kontrakt till mig själv! =)

                      

Kommentarer
Postat av: Sara

usch visst är det jobbigt med godis. Tänk om det kunde vara nyttigt! Jag ska börja träna nu om en månad hoppas jag, bara jag får med mej min bror. vill inte träna själv :P

Men gick du upp mycket med Nova?

Till helgen ska jag kolla kl'änning och umgås med min syster. Kim & Alicia ska vara hemma hos hans föräldrar. På söndag blir det till att tvätta som vanligt :P Har ni några planer?

kram

2009-04-02 @ 20:33:36
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj vad mycker du gick upp :O Jag gick upp 11 kilo. Men det sitter några kvar än.. Men men nästan det man får räkna med när man får barn. Även så är kroppen helt annorlunda sen innan :P Men man fick ju världens vackraste för det :D

Allt bra idag?

Kram

2009-04-03 @ 07:30:14
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0