Trött!

Just nu är jag super trött. har haft fullt upp, Först var min faster, hennes son och hennes mamma här. Först åt vi frukost sen gick vi ut med barnvagnarna. Vi satte oss på ficket. Jag har varit duktig inte ätit något onyttigt alls idag..=) Iaf sen gick vi en runda, när vi kom till lägenheten satte vi oss ute i trädgården. Solen sken ju så underbart idag. När de hade åkt hem kom min moster hit en runda. Kul o få prata av sig lite. Sen kom älsklingen hem och hans bror. Men känner mig skit trött idag, ska nog gå o lägga mig ett tag nu.



My loooove<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Fy fan vad jobbigt.. Är det massa som kommer nu och ska hälsa på er nu när nova kommit?

Vi var inte själva på flera veckor..

kram

2009-04-03 @ 19:49:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo jag tyckte att det var jätte jobbigt.. Och jag kan inte säga nej heller så.. Men första dagen vi var själva var underbart ;)

2009-04-04 @ 07:19:26
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0