Godmorgon!

Imorse så fick jag gå upp kl 06:00. För vår tvätt har hängt på tork nere i tvättstugan hela natten. Var tvungen att ta ut det innan 08:00 när nästa person ska börja tvätta. Sen gick jag upp och la mig och somnade om igen. Älsklingen skulle gå till jobbet därför jag var tvungen att gå ner vid 6 tiden så han passade Nova.  Sen vaknade jag igen vid 09:00 av att min kära pappa ringde. Han ville prata lite. Han kör lastbil så där är rätt mycket dö tid.  Ja sen ringde min faster och vi pratade lite. Söta Theo hade fått två stycken tänder där nere. Gulligt! Men jag längtar inte tills Nova får sina tänder, ajaj då kanske hon biter mig för jag ammar ju henne fortfarande! Men visst en gratis bröstpiercing kanske är ett plus, hahaha!
Nä nu ska jag ta och käka lite frukost.

pusspuss//




Kommentarer
Postat av: Annika

men gud va sööt :)

2009-08-26 @ 15:17:59
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Jossi

Aww, så söt! :D

2009-08-28 @ 11:57:32
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0