Godmorgon alla! =)

Igår började min nyttig dag, som sagt. Jag har klarat mig rätt bra än så länge ^^ Igår så såg mina måltider ut såhär.

Frukost
2 glas vatten, 2st skorpor

mellanmål
1 banan

lunch
2 dl soppa

Middag
1 grekisk sallas + en coca cola light!

Så det gick hyffsat bra. Idag ska jag inte göra ett piss. Vill bara sitta vid datorn, mysa med Nova och titta på tv. Igår glömde jag min mobil hos sambons bror. Jätte jobbigt jag känner mig halvt handikappad utan den. Vill ju kunna ringa och prata med någon hatar att inte ha min lilla mobil...<3 Just nu är älsklingen i Åstorp och jobbar med bygg, min underbara Nova springer runt i gåstolen och drar i allt hon kan hitta ;) Jag vet inte vad jag gör riktigt, jo jag VILL VÄGA MIG! Nä nu måste jag skriva av mig i min Dagbok!

pusspuss//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0