Grekisk sallad!

Idag så har jag ätit en grekisk sallad till middag. Mmm jätte gott! Annars har vi varit i klippan hela dagen. Min kära sambo var hos sin bror så gick jag in till Josefine och Donnie en rund. Dom bor granne med hans bror nu. Sen så stack vi till park kiosken och åt. Min sambo och hans bror åt Pizza och jag en nyttig grekisk sallad och en coca cola light! Vet att Coca cola light ökar godis suget. Men det dämpar ändå lite för mig. Nä nu ska jag plugga körksole teori


pusspuss//




Kommentarer
Postat av: joss

tack det samma, måste säga att din dotter är hur söt som helst :)

det är bara bra med mej, hur är det själv?



kram josefin

2009-08-30 @ 21:57:14
URL: http://atouchofblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0