Har ni tänkt på!

Att kläder, skor, smink, löshår m.m. Gör att man mår superbra psykiskt. Jag kan själv känna mig speciel när man klär sig sexigt och tar på sig snygga högklackade skor.  Så mår ni dåligt psykiskt, gå och handla! It will help you! Ta sambons bankkort och stick och handla hehe,. Det är rätt gött när man har en snäll sambo som lånar ut sitt kort till en & man kan handla vad man vill. Jagv vågar knappt tänka vad jag ska göra när jag fått körkortet. Kommer ju fan vara och handla varje dag. Farligt! ;)

Pusspuss//




Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Jaa du har så rätt, man mår så mkt bättre när man får nya grejjer. D är som en droog haha! Skönt oxå att du kan ta sambons kort hihi :P



Nej det va bara flyget, hotell e d nog bättre att ta separat :)

2009-08-24 @ 18:36:09
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Lynn

Idag har jag jobbat lite och efter det möblerade jag om :)



Haha schysst sambo du har.. en sån skulle man ha :P

hoppas ni får en bra kväll :)

2009-08-24 @ 18:45:16
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Vore de inte bättre att lära sej tycka om sej själv för den man är?! inte bara för kläderna?! Visst man mår väl bättre om man får/köper nått nytt men den känslan försvinner ju sen...Man kan ju inte köpa sej fin..För man är ju ändå samma person på insidan.

hoppas allt är bra annars.

Kramar

2009-08-24 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0