Kalas och ny säng!

Godkväll alla!
Idag har jag inte bloggat då vi har varit på kalas nere i furulund hela dagen. åkte 10:30 var hemma 20:30 ..
Det kallar jag heldag men det har verkligen varit riktigt kul idag. Min sambos underbara lillasyster fyllde 5år. Så himla söta syskon har han. Det blev smörgåstårta och prinsesstårta då hon vill bli en prinsessa när hon växer upp. Vi köpte en söt barbiedocka till henne. Nova fick träffa sin gammelfarmor och gammelfastrar samt nästkusiner. Sen fick vi en sängram till vår dubbelsäng av mina svärföräldrar, Tack så jätte mycket:) Lägger upp bild imorgon på vår nya säng skit snygg. Imorgon ska vi till väla och vara shopholic. Älskar att handla. Tur man har pengar till det!




Jag ligger i vår nya härliga säng!

Kommentarer
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Jag vill också vara shopoholic, dock får det vara lite pausande med det, har blivit en hel del dyra grejer sedan bara 2 månader tillbaka, bokhyllor, soffor, nya sängar, kamerautrustning.. :S Jises.. Tur man bantar, haha, slipper fylla kylen =)

2009-08-10 @ 00:01:16
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0