Kan inte förstå!

Jag kan verkligen inte förså hur man kan välja ett liv där man bedövar sin smärta med hjälp av droger och alkohol. Jag förstår mig inte på hur man kan ens vara så himla dum och falla för ett sånt grupptryck? Jag förstår heller inte hur man kan supa sig riktigt full varje dag, tänk på alla konsekvenser! Jag förstår mig inte på alla uteliggare som tigger pengar och sen köper droger för dem. Alla har ett val här i livet. Hade jag blivit så fattig att jag hamnade på gatan så hade jag försökt ta mig tillbaka inte ge upp allt!  Varför väljer ungdomar att ta droger igentligen, vad är vitsen.? Ett söndrigt ansikte och leva i en fantasi värld. Det är skillnad och ta medicinska droger mot fysisk smärta. Men bara för att leva ett fantasi värld fattar jag inte. Sen alla as som sätter sig i bilen och kör påverkad hur sjukt är inte det! Inget kan bli så illa att man måste ge upp allting det ända som behövs är en jävligt stark vilja!

/ Mia



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej =)



Du har inte lust att göra en beställning på cocoo.se? Om du då anger rabattkoden: josefinesoderberg så får du 15% rabatt!=)

Hur bra är inte det ;) Kika in där, det är de värt =)

2009-08-04 @ 16:16:40
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas läget är bra.

2009-08-04 @ 22:58:39
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0