Tips!

Har ni några bra tips på vad man kan hitta på när man är mamma ledig?! Jag har aldrig något att hitta på med Nova nästan mer än att sitta inne i lägenheten så himla tråkigt. Men nu ska vi snart gå till BVC och hämta ad droppar till nova. Fan asså jag visste inte att hon skulle ha det och dom har inte sagt något till mig så nova får sina första idag. Skit störigt! Sånt blir jag förbannad av asså. Men men huvudsaken är att hon får dom nu!. då är det gammelmarknaden till helgen. mina föräldrar har sagt att dom kan sitta barnvakt till Nova. Så jag och min kära sambo kan festa lite. Fast jag kommer inte att dricka, för jag anser att någon måste vara nykter på natten och ta hand om Nova. Blir ju kaos om båda är fulla och bakis. Nej tack! Nä nu ska jag snart plugga lite  i körboken. Fan min uppskrivning närmar sig!

puss hej


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Knepigt, det är ju bvc som ska hålla reda på sånt där och inte du. Mne Nova kommer att klara sig alldeles utmärkt ändå :) De ska ju ha dem tills de är 2 år och då kan du ju ge henne ett par månader till sen.

2009-08-11 @ 11:00:59
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: carolin

nej jag gick aldrig på gymnasiet hehe. gjorde du?

2009-08-11 @ 11:02:55
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0