Pinsam sak!

När jag hade varit på körskolan och var påväg till bussen kom det fram en kille.
Han frågade mig om jag ville hjälpa till att stoppa våldet mot homosexuella.
Jag tänkte säga: Nä jag har inget emot homusexuella, men orkar inte stoppa sånt.
Jag sa: Nä jag har ingeting emot det, men jag orkar inte stoppa det.

hmm Vadå fel! låter ju som om jag inte har något emot våldet mot homosexuella. Tvärtom jag bryr mig inte så länge jag får vara ifred från lesbiska tjejer. Jag kan lätt vara vän med homosexuella men kommer själv alltid bara vara intresserad av den manliga. Så förlåt till den killen som måste missuppfattat mig totalt!



Kommentarer
Postat av: I M B E R P L U V I A *

Jag döööör av skratt!!!! Hur ser veckan ut?

2009-08-07 @ 20:12:25
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0