1 Februari<3

                                                                                  Hejhej =)
Idag så har jag varit rätt trött. Bara legat och kollat på tv. Sen har jag pluggat på körkortet . Just nu mår jag jätte illa, vet inte om det är för att jag börjar bli sjuk eller om det är för graviditeten. Vi får hoppas att jag mår bättre imorgon för då ska jag köra på körskolan.  Ska åka med min mormor&morbror imorgon runt 10 tiden. Först ska min morbror övningsköra sen ska jag köra efter han....Jag tänkte förska ta på mig de andra pärmarna imorgon. Vi får se hur det går. Sen ska jag sova hos mina föräldrar för älkslingen ska jobba borta. Jag tycker inte om att vara helt ensam. Vår lilla älskling är aktiv i magen, kul tycker jag<3 Nu reagerar den jätte mycket när jag lägger handen på magen, även när älsklingen lägger handen på magen rör den sig jätte mycket. Spännande<3
 Nä nu orkar jag inte skriva så mycket mer mår ju rätt illa.

Ha det fint // Mia





Idag är det 32 dagar kvar tills lillen kommer<3 Spännande att får träffa vår lilla älskling. <3



Jag älskar dig älskling igår så var det 22 månader sen vi blev tillsammans<3 snart 2 år min älskade älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0