10 Februari<3

Vi längtar efter dig älsklingen<3
Idag är jag i v 36+4<3

How`s my pregnancy doing?            

                                                                                                            Vad ska ni göra på allahjärtans dag då?


                                                                    God morgon alla!
Nu den senaste tiden har mitt illamående blivit mycket värre. Orkar knappt sitta vid datan och skriva bloggen bara. Igår så hade jag ont i magen typ mensvärk och kände mig helt skakig i kroppen.. Vet inte vad det berode på men det försvan efter 15-20 minuter kanske. Kanske förvärkar vem vet. Idag fyller min pappa 38, så vi ska ut och fira han..de ska bjuda på mat och tårta=)..Gott fast jag mår så illa, har ingen lust att äta just nu. Om ca 5 minuter kommer mormor och hämtar mig. Hon ska köra mig och marco(min morbror) till körskolan så vi kan plugga lite teori. Usvh jag får göra så mycket jag orkar idag. Känner mig inte alls bra. Bebisen har varit rätt lugn idag, sparkat till lite då och då.  Idag tänkte jag lämna in vår dammsugare, började ju nästan brinna i den för ett tag sen. Livsfarligt ju!!!  Just nu är älsklingen och jobbar, han slutar lite tidigare idag, skönt för då hinner han göra vid sig innan vi ska ut till mina föräldrar=) Inatt drömde jag att vi fick en liten son som ska heta Liam. Lite pojke med brunt gulligt hår..Jätte spännande ska det bli<3
Nä nu ska jag ta fram dammsugaren=) för mormor kommer om 5 minuter=)..

ha det fint kramar mia



Idag är det 23 dagar kvart tills vår lilla älskling födds<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0