11 Februari

         How`s my pregnancy doing?                                           


                                                                               God morgon alla!
idag så har det inte hänt så mycket, vaknade runt halv 10..Till min förvåning såg jag att älsklingen också låg och sov, han skulle varit på jobbet kvart i 7 imorse.  Sen var min syster här nu vid halv 12, då sa hon att hon också hade försovitt sig imorse=)..Men men det är sånt som händer oss alla. Ja just nu så har jag supertråkigt! sitter bara och bläddrar rundor på nätet en massa. På måndag ska jag till körskolan, det känns verkligen superbra för min del. Jag känner att jag gör framsteg och det är skönt. Men när lillan/lillen kommer så blir det ett litet uppehål några veckor. Men jag har bestämt mig för att till sommaren vill jag ha det. Så det är mitt mål, helst tidigare men sätter inte för mycket press på mig just nu! ..Men men det ska nog gå bra.  Satt nyss och bläddrade runt lite på massage utbildningar, det är något jag skulle vilja utbilda mig till men hittar ingen bra utbildning. hittar bara utbildningar uppe i lindköping & så långt iväg skulle jag aldrig kunna plugga. Ja idag så händer väll inget specielt precis. Imorgon ska vi ut till min faste som fyller 40 år. Nä nu ska jag lägga mig o titta på tv =)            

                                                                                       Bebisen
Idag är det 3 veckor kvar tills vår lilla älskling beräknas föddas<3  Imorgon ska jag och min lillasyster till barnmorskan det blir en vanlig kontroll. Blodtrycket, hp värdet, kolla vikten och lyssna på älsklingens lilla hjärtslag. usch jag mår rätt illa idag, känns som om jag ska kräkas jobbigt. Men nu de senaste vekorna har jag mått mer illa än innan. Jag är så nyfiken, undrar varje dag när den ska komma ut,=)

Ha en bra dag // Mia



Följ gärna min blogg på blogglovin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0