15 februari<3

   
18 Dagar kvar tills vår lilla älskling beräknas komma ut<3                                                                                   


                                                                                Hejhej alla!
Igår så hade jag och älsklingen myskväll<3 Det började med att jag gjorde en jättegod lyxig frukost till oss. Sen så gick älsklingen för att handla ..Hans bror kom hit medans han var iväg, sen när älsklingen kom tillbaka hade han köpt rosor till mig<3 Jätte gulligt. Sen åkte vi med älsklingens bror till ekebo, någon godis affär där. Vi köpte jätte mycket lösgodis. sen åkte vi hem och gjorde hemabakad pizza till middag, sen hade vi en massa godis och sånt gott. Men vi orkade knappt äta godis efter den pizzan, snacka om mättande.. Sen tittade vi på många filmer och hade det jätte mysigt<3 Lyckad kväll<3 Sen så vaknade vi runt 12 tiden idag..Vi åt god frukost, varma mackor med makrill på jätte gott. Sen så kom min pappa hem till oss och hämtade mig för jag skulle övningsköra.  Jag har övningskört på landsväg och inne i byn, sen körde jag hem till mina föräldrar på landet. Men det gick superbra idag<3 ...Sen så ville jag parkera och backa in och parkera innan jag gick hem=)..Men det gick också bra. När jag kom hem till lägenheten så var min faster, hennes kille och deras lilla som här. Jag och kristel gick o handlade hamburagre sen åt vi det till middag idag.  Sen har vi varit nere i källaren med tvätt. Jag kände att jag behövde tvätta alla sängkläder. Men det är väll nu innan bebisen kommer som jag vill ha det rent&fint<3..Ja annars så händer det väll inte så mycket mer idag. Min morbror fyller 25 idag så jag ringde o sa grattis till han innan idag=)<3

Kramisar / mia

 

De vackra rosorna som min älskling gav mig<3




Våra pizzor i ugnen<3



Min pizza som ska föreställa en hawaii<3



Älsklingens pizza =)



Tack för en underbar alla hjärtans dag älsklingen<3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0