18 Februari=)

  
 
Love is all you need<3
                                                                     
                                                                                            Hejhej alla!
Igår hade jag verkligen ingen ork till att skriva i bloggen.  Igår natt så sov mina små systrar hos oss. Det var jätte trevligt.. Jag sov bort nästan hela dagen, men har blivit jätte trött nu.. Men jag tänker inte ta det lungt än! Igår kväll övningskörde jag i mörker med min pappa. Min syster var också med..Först körde vi ut på landet till deras hus, sen körde jag vidare till klippan och sen körde vi hem till dem igen sen tills sist så körde jag upp till byn=) ..Det gick riktigt bra.

Idag så gick jag upp 8 för jag skulle ta bussen vid 9 till körskolan så jag kunde först plugga teori..Efter det så körde jag och en annan elev till ängelholm. Det gick faktist rätt bra tyckte jag. Man har ju fortfarande saker att tänka på men jag tycker att jag gör rätt stora framsteg varje gång. När jag hade kört så pluggade jag lite till. Idag har jag klarat de sista papperna med vägmärkena sen har jag klarat ett dataprov. SKÖNT att det går framåt<3 Sen innan jag skulle gå så beställde jag en ny tid till körning. Fick en tid på måndag 10:20 så får hoppas jag hinner köra den innan bebisen kommer. Jag har bestämt mig för att fortsätta in i det sista. Så jag kör på=)  Visst man känner sig så himla trött och magen är i vägen varje gång jag ska sätta mig bakom ratten, men det blir svårt att hålla på med körkortet när den lilla är ute, så det bästa jag kan göra nu är att fortsätta. DET ÄR KÄMPIGT MEN INGET JAG INTE KLARAR AV!
Nä nu ska jag gå och vila efter en lång dag =)

Ha det fint kram //  



Idag är det 15 dagar kvar tills lillan eller lillen kommer =)<3



Det är kul o höra att ni gillar min blogg. Så tack så mycket för att ni läser den;)
Den kommer nog bli lite intressantare om 2 veckor när den lilla tittar ut<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja hur kommer det fungera med körkortet när bebisen kommit?

Får den åka med?



Nu mår vi lite bättre men som sagt väntar som en galning på att det ska sätta igång nu.

2009-02-19 @ 09:26:42
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: malin

Ojoj va spännande:)...,jag har en dotter på 9 månader,jag kan ju säga att tiden rusar iväg man hinner knappt blinka känns det som:D

2009-02-20 @ 13:50:13
URL: http://malinelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0