2 veckor kvar idag<3

Idag är det två veckor kvar tills lillan/lillen är beräknad att komma ut<3;)


Såhär sitter de flesta av mina kläder just nu!


Jag tror att det kommer ut en riktig liten tjockis<3 =)
Hoppas bara det inte kommer ut en 6 kg bebis haha=)


Jag är en riktig liten tjockis=)



Kom ut nu lilla vän!



Jag måste bara få klaga lite, denna sängen har vi haft nu sen jag blev gravid. Snacka om att det är svårt att komma upp på nätterna nu när man är såhär stor, får ju rulla mig av sängen eller ta tag i spjälsängen o dra mig upp!!!!!!


Snacka om att mina fötter är läskiga nu..Har så mycket vatten i dom att jag liknar storfot eller en monster fot=) haha



Kommentarer
Postat av: helene

Ja det kan jag gärna göra, det får bli i skolan då jag inte har photoshop hemma, men skicka bilder och lite ideér så ska jag göra mitt bästa!

Maila bilder på : tindrahille[email protected]

2009-02-20 @ 09:37:38
URL: http://helenelingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0