21 Februari<3

                                                                  Myspysdag<3
Idag så är jag ovanligt trött.  Vaknade nu runt 12 tiden. Men jag måste ju få sova ut riktigt nu innan förlossningen och efter förlossningen får man nog inte sova så jätte mycket, eller man kommer nog inte vilja det. Jag ska bara sitta och titta på vårt underbara lilla barn<3 Längtar extremt efter vår lilla älskling nu! Men samtidigt så har jag börjat bli lite nervös inför förlossningen. Jag längtar tills den dagen då bebisen ligger i min famn & jag längtar efter att få se älsklingen hålla sitt lilla barn<3 Det kommer nog vara en obeskrivlig känsla. idag så händer det inte så mycket, ska bara ta det lungt och ha en myskväll med älsklingen tror jag. Vi får se. Nä nu ska jag gå och äta lite frukost , är jätte hungrig men det är väl inget ovanligt!!


//


Ser fortfarande ut så här, fast med extra snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0