4 februari<3

    preview image                                                                      



                                                                      Tjenixen alla bloggläsare=)
Idag så blev jag jätte hungrig imorse vid 6 tiden, så jag var tvungen att gå med älsklingen upp och äta frukost tillsammans med älsklingen. Sen gick han till jobbet och jag gick och la mig. Skönt sen sov jag till ca 10 - tiden...sen runt 12 tiden tog jag bussen för jag skulle till körskolan. Jobbigt för den ända bussen som passade gick 12 och jag skulle inte köra förrens 14:50..Riktigt störigt!! Så jag gick in på gymnasieskolan och hälsade på mina gammla klasskamrater som jag gick tillsammans med i 1:a ring=) ..Sen satt jag och pratade lite med min lillasyster och åt lite godis. Runt halv två gick jag till körskolan och testade göra en pärm, men jag fick 13 fel så det gick väll inte riktigt ok!! Men idag så körde jag på landsväg, det gick jätte bra tyckte jag. Idag har jag och älsklingen gjort hemagjorda hamburgare<3 Det var super gott men mättande=) Nu är mina systrar här för dom ska sova här inatt. Nu ska vi spela lite kort och sånna saker Mysigt=)

                                                                                   Bebisen<3
Idag har vår lilla älskling varit otroligt lugn, men det är ju inget konstigt nu när den har blivit riktig stor =) idag så kände mina gamla klasskamrater bebisen lilla rumpa när den stack ut=)..Idag har jag mått jätte illa på morgonen, men någonstans har jag fått för mig att man kan bli illamående de 2 sista månaderna eller?
Idag så har vi 29 dagar kvar=)<3 Längtar jätte mycket efter bebben<3 Längtar efter att kuna gå med den i vagnen, bara ha den liggandes på min bröstkorg och pussa på det lilla huvudet<3 Gud vad jag längtar nu!!=) Jag älskar dig min lilla vän, snart så ska vi träffa varandra och det är den bästa dagen i mitt liv. Vi alla älskar dig & du är väldigt välkommen ut <3 Puss mammi<3


Ha en bra kväll Kramisar  



Jag älskar dig älskling, vi har det så mysigt och underbart tillsammans<3 Du är bland det bästa som finns i mitt liv.<3 Love you hun!


29 Dagar kvar idag Weeeii<3
Jag undrar vem du i magen är och när du funderar på att komma ut till oss<3 Jag & Pappsen längtar enormt mycket efter dig<3 Puss på lila näsan din


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0