Bebis<3

Ja ingen bebis idag inte. Jag mår bra så tror inte den kommer innan 2 veckor över bf. Det är lite irriterande. Men jag kan inget annat än att vänta!  Mina fötter var jätte vatten fyllda idag, jag blev lite rädd faktist. Men ska sova med benen högt inatt. Sen ska jag till barnmorskan imorgon. Min mammas vännina (Katarina) ..Jätte snällt av henne. Nä nu vill jag att bebisen ska komma;) vill ju gosa med vår lilla gulleplutt<3 Sen vill jag veta hur den ser ut och vad det är:) Idag är det 1 vecka kvar tills bebisen är beräknad<3 Idag trodde katarina att bebisen skulle komma men det gjorde den inte:) Imorgon tror kristel att den kommer ;)..




We love you baby<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä kanske inte trappor.. :) ha ha men man vet aldrig.. annars får ni ta en färdknäpp:)

2009-02-26 @ 23:06:58
Postat av: sara

hehe det var jag som skrev det förra inlägget..:) kram

2009-02-26 @ 23:07:31
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Maja persson

Hejsan! Så kul att du äntligen fått en liten bebbe! Ha det bra! Ses någon dag<33

2009-03-13 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0