=)

                                                                                   Latisdag! =)
Idag så har vi haft en riktig latisdag, vi orkade inte göra middag så det fick bli findus Vi åt fisk med potatismos Gott var det också. Sen så kom min minsta lillasyster hit en runda, för mina föräldrar och min andra syster skulle spela lite på spelmaskiner och sånt=) ..Men det var trevligt vi låg på soffan och åt chips o snackade. Fast nu har hon åkte hem. Sen kollade jag och älsklingen på When a stranger calls. Riktigt läskig film tycker jag hehe. Ja annars så blir det bara en riktig myskväll idag.<3<3

Vår lilla bebis har inte varit så aktiv i magen idag men nu är där verkligen knappt någon plats till vårt lilla liv. Man känner minsta lilla rörelse, om den rör lite på handen känner man ju det=) Men nu är det bara 12 dagar kvar och vi längtar alla efter vår lilla älskling<3 Hoppas verkligen att förlossningen sätter igång snart så att vi ses<3<3 





riktigt bra film, men läskig<3




Vi längtar efter dig vem du nu än är<3 Vi älskar dig lilla vän<3


Kommentarer
Postat av: Fia

härligt med mage, men av egen erfarenhet så vet jag att det kan vara rätt tröttsamt så här de sista veckorna. Ville bara önska dig lycka till med förlossning och den första tiden hemma. Mycket nytt och inte alltid lika kul att vakna om nätterna, men det är det värt för vad man får ;-) // Fia

2009-02-22 @ 10:28:45
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0