Godmorgon alla! =)

                                                              Lördag<3 =)
Idag så händer det inte så mycket. Jag och älsklingen ska nog bara ha en myskväll<3 ..Sen så ska jag testa baka kladdkaka i Tupperware Silikonform<3 Så jag har lite att berätta & bjuda på TupperWare partyn. =)  nä nu ska jag gå och väka min Sambo, så vi kan äta en god frukost tillsammans<3

Ha det bra kram Mia




Igår köpte vi 6 stycken sånna här glas, snacka om att jag älskar dem<3 =)



såhär ser silikonformen ut. Är ni sugna på att Köpa tupperware så hör gärna av er till mig så fixar jag ett party<3 =)


Kommentarer
Postat av: Tess

kika in tävlingen i min blogg presentkort på barnkläder från www.fifilur.se

2009-02-28 @ 20:10:30
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0