Ingen bebis än så länge!!

 

How`s my pregnancy doing?                                        


                                                                           Bebis!<3
Känns så himmla jobbigt, vill bara att bebisen ska komma ut nu. Denna eviga längtan tar livet av mig haha. Nä men jag ska försöka ha tålamod. Idag har det gjort riktigt ont i magen när bebisen rör på sig. Den Spänner ut min mage till 100%
Jag hoppas på att bebisen kommer innan söndag, men såklart så kan jag säkert se fram emot o gå över 2 veckor.  Skulle inte förvåna mig ett dugg. Just nu är jag inte rädd för o föda när jag får lite ont så önskar jag bara att det ska vara värkar. Men oftast är det bara bebisen som boxas och sparkas inuti min mage! Just nu känns det som om bebisen inte ens har några planer på att komma ut jobbigt. Idag så är det 8 dagar kvar tills bebisen är beräknad. Imorgon tror min mammas vännina att bebisen ska komma. Känns inte som det idag men vi kan alltid hoppas=)..Vi får avakta o se när bebisen har lust att komma ut<3<3

Ja annars har jag bara suttit framför datorn idag och bläddrat runt. Orkade inte göra middag så det fick bli Piroger till middag Gottgott<3 Sen har jag betalat lite räkningar och sånt. Sen så har jag och älsklingen tittat på Patrik 1,5..Riktigt bra film, jag blev ju helt rörd i filmen hehe=)..Imorgon har jag inga tankar på att lämna lägenheten. Vill bara sova och slappa, jag orkar inte göra några komplicerade middagar heller. Vill bara ta det lungt och vila nu den sista veckan. På fredag ska jag till barnmorskan på morgonen och på eftermiddan ska vi handla på citygross. Tur där finns bänkar inne i affären så jag kan sätta mig ner. Slutar väll med att jag åker i vagnen haha. =)

// Mia



8 Dagar kvar idag<3  När tror ni bebisen kommer? ;)


Ankomstlista (När lite olika människor tror bebisen kommer)
26/2
Katarina , Emma
27/2 Kristel
28/2 Älsklingen
3/5 Mamma
4/5 Min svärmor
5/3 Min älskling
6/3 Josè
7/3 lillasyster (Sandra)
8/3 syster(Emmy), Min moster (Linda)
10/3 Jag
11/3 Pappa

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! här går det bara bra.. tycker nästan det står stilla lite... he he vill att tiden ska gå så jag kan få ut honom och snusa bebis lite:)(mycket) är ju lite avis på dig nu när du har så lite kvar... din bebbe kan ju komma närsom ju:) kram

2009-02-25 @ 22:05:43
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: sara

hej:) nä vem vill gå över tiden? ha ha ingen tippar jag på... hoppas vi inte gör det.. du får springa i trappor och ha mycket mys med killen din:P kram

2009-02-26 @ 12:01:26
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Linda

Har de kommit någon bebis än???

2009-02-26 @ 13:42:08
URL: http://easytolove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan la få vinna om du vill ?

2009-02-27 @ 22:42:32
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0