Körskolan!


                                                                                           23 Februari.
Idag så gick jag upp vid 6 tiden när älsklingen gick till jobbet. Sen så åkte jag till körskolan & gjorde lite data prov. Vi 10:20 så körde vi till Ängelholm, det gick väll rätt bra idag, var rätt så trött och nervös..Jag körde inne i trafiken inte van vid så mycket trafik ju. Men jag sa också det till körskolelärarna att jag inte orkar köra mer nu innan bebisen kommer. Känner riktigt hur trött jag är i kroppen nu! Jag behöver vila sista tiden ut nu. Idag så är det 10 dagar kvar tills vår lilla gulleplutt kommer ut<3 Längtar jätte mycket nu. Den rör sig knappt nu, men det gör lite ont när den väl rör på sig. Den slår väldigt hårt i min mage=) Ja annars ska jag bara gå hemma och vänta på vår lilla plutt<3 ..Nä nu ska jag surfa runt lite på mamma sidor:)


                                     

                                                                         10 Dagar kvar idag


Ungmammamias graviditetskalender

Min graviditet - BF Tors 5 mar 2009
Din graviditet startade Fre 30 maj 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 13 jun 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 270 av 280. (96,4%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 3 fulla dagar (v38+3).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 5 mar 2009

Du har 10 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kramisar

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu snart komer den. Tänk vilken lång väntan man har, men den som väntar på något väntar aldrig förlänge.

2009-02-24 @ 14:33:54
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0