Social dag! =)

How`s my pregnancy doing?


                                                                            22 Februari<3
Idag så började jag och älsklingen dagen med en mysig frukost, det blev ägg och mackor och lite sånna gosaker. Sen så städade vi hela lägenheten, älsklingen fick dammsuga eftersom jag inte kan nu i slutet. Men det blev bra. Sen så kom Markus och hämtade oss runt 12-1 tiden. Sen har vi varit i Hästveda hos min faster, hennes pojkvän & deras son. Det har varit jätte trevligt. Vi gick och gjorde hemmalagade kebab i pitabröd till middag, sen så hade vi glass till efterrätt.Sen var vi ute och gick med lilla Theo i vagnen sen har vi bara tagit det lungt och umgåts. Idag så köpte vi vagnen så nu har vi den hemma, känns rätt bra att ha den hemma nu när bebisen kan komma när som helst. Jag var väl förbered idag, jag hade med mig journalerna och dem sakerna=) ..Om man inte hade tagit med dom hade säkert förlossningen startat.  Jag tänkte att jag skulle ta en ordentlig titt på vår söta lilla vagn nu, är så spännande med nya saker=)!.

Ha det fint  många kramisar  



Så söt så<3 =) Me like



Snart är vi lyckliga föräldrar min älskade lilla jimmie<3<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken tjusig vagn! :)

2009-02-23 @ 13:32:18
URL: http://fearsofjune.blogspot.com
Postat av: ...

Hej. har en likadan vagn som er.

Se till att pumpa hjulen rejält. Annars är den sjukt jobbig att köra med. Rätt tung också.



Sen så är lilla korgen där under helt kass. Kan inte justera den så jätte svårt att lägga in saker iden. Men annars är den skön och jätte fin. :) Lycka til nu

2009-02-25 @ 13:21:22
Postat av: melissa

vi har samma modell på vagnen fast vi har annat mönster på vår :)

2009-02-26 @ 10:33:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0