Vilken dag=)

Idag har det verkligen hänt en del. Det började med att min mammas vännina kom hit och berättade lite om TupperWare. Sen ringde hon tills sin teamledare & sa att jag också ville börja sälja nu när jag ska bli mamma ledig. Sen åkte vi ner till sjöbo för att hämta väskan med produkter. =) Teamledaren som heter Ulrika berättade då lite om Företaget och hur det ska gå till. Sen så åkte vi hem och jag var helt pratgalen med älsklingen, ville ju berätta allt. Sen så kom Katarina hit igen med lite produkter från tupperWare som jag kan visa upp. Så nu är jag en försäljare som söker party. Så är ni intresserade av att ha ett party hemma eller någon annanstans så hör av er till mig. Den som håller i partyt får en Tackgåva om hela gänget handlar över 1500kr. Nä ni får gärna höra av er om ni är intresserade ;)




Väldigt fin design med hög kvalite och livstids garanti :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0