10 Januari<3

                                                                                     Hej hej Alla!
Idag så hade jag och älsklingen sovmorgon<3 Mina föräldrar och sykson gick upp till byn med deras 2 hästar idag, eller ja mina systrar red dit och dem gick. Sen ringde min syster (Sandra) och frågade om hon kunde komma hit en runda och det var trevligt. Linda min moster kom också hit. Vi har mest suttit och pratat och lite sånt, vi åt kladdkakor också=) Gott..Sen nu ikväll så har jag och älsklingen städat lite först, sen gjorde vi en jätte god middag som jag kom på=) Sen tände vi ljus så det blev en rätt romantisk eller mysig måltid om man säger så.<3 ikväll sk jag och älsklingen bara mysa och ta det lungt, vi tänkte kolla på filmen om World Trade Center..Usch hemskt när det hände, så många som dog =/ ..

Bebisen<3
Idag har vår lilla älskling varit rätt lugn,  men det är ju inte så konstigt nu när det är trångt för den<3 Men den brukar även vara rätt lungn mellan 4-7..<3 Den har sovstund då och sen lever den loppan på nätterna<3 =) ..Idag är det 54 dagar kvar till Bf<3 Längtar som bara den! 
Mommie and Daddy loves you baby<3




Ha en bra helg! // Mia


     Nu i  V.32     --------->->->      



   Då V.16      ------------>->->    




                                        
Nu är det bara 54 dagar kvar tills vår lilla älskling kommer<3 Jag älskar dig Jimmie älsklingen, tack för att du finns här för mig<3 Du är bland det bästa som har hänt mig<3

Alltid Du&Jag Hun<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0