12 Januari<3

                                                                              Tjenare alla blogg läsare!
Idag så ska jag ut till mina föräldrar en sväng, mamma kommer snart och hämtar mig och då ska vi till Storköp och handla mat=) ..Efter det ska vi hämta min syster i skolan. Sen blir det nog bara att åka hem till dom och ta det lungt. Men det är alltid lika trevligt att åka ut till dem, man har ju så mycket att prata om nu när jag inte bor hemma mer. Igår så var min pappa och mina systrar här en sväng, det var jätte trevligt. Vi ska nog köra och hämta en dubbel säng idag, eller ja 2 90 sängar som vi slår ihop. =) Vi behöver in säng med ben!!! Det är jätte jobbigt för mig att resa mig från sängen. Usch inatt så har jag haft riktigt ont i ryggen och höften, VÄRLDENS SÄMSTA natt om jag får säga det!!! Just nu vill jag bara att lill*n ska komma ut så att jag får sova bättre iallafall utan smärta. På onsdag ska älsklingen åka upp till Göteborg och arbeta, så då tänkte jag sova ute hos mina föräldrar, gillar inte att vara själv. Sen på torsdag ska jag åka med pappa i den nya lastbilen<3 Ska bli roligt.

                                                                                               Bebisen<3
Inatt så har den lilla varit jätte livlig, men det är inte konstigt när den har varit lugn hela dagen. =) ..Man känner av att den har blivit stor, jag har smärta i ryggen ofta och kan knappt andas när jag ligger på ryggen ibland. Men det ända jag vill nu är att den lilla ska komma ut till oss<3 ..Men som sagt det är ju ändå 52 dagar kvar tills den beräknas komma. Så den behöver mogna till i magen<3 Nu känner man vilka kropps delar den rör och ibland kan man känna precis som att en häl eller en knäskål trycker på magen=)..Det är rätt kul för innan kände man bara buffar&Knuffar! Jag kan knappt fatta att jag har varit gravid i nästan 230 dagar! Shit tiden har verkligen gått väldigt snabbt=) Vi har handlat det mesta nu till den lilla. Vi måste köpa en bilbarnstol, men det får mamma o dem göra när den lilla har kommit ut. Det ska bli spännande och se hur den ser ut, vilken hårfärg mm =) Längtar som bara den!  Vi har tänkt att om det blir en flicka ska vi döpa den till Nova eller Nelly och om det blir en pojke ska den heta Liam=)

Ha det fint // Mia



Magen idag V 32+3 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det för dig?

Här trycker det på neråt + att jag har börjat läcka mjölk.



ha det bra..

2009-01-12 @ 21:29:33
Postat av: Svar till anonym=)

jo det går jätte bra, förutom att jag har jätte ont i höften från ca 5 tiden till 10 tiden varje morgon:/.. Min bebis har inte fixerat sig ännu, så jag slipper trycket nedåt. Men läker mjölk gör jag redan. Vilken v är du i?



Kram // Mia

2009-01-13 @ 14:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0