13 Januari<3

                                                                   Hejsan alla bloggis läsare<3

Idag så har jag städat lägenheten och lite sånt=)..Sen när älsklinge kom hem vid 4 så hade jag lagat hemagjorda köttbullar med potatis, sås, kokta grönsaker & lingon. Det var jätte gott. Sen när vi hade ätit upp så körde hans bror oss till onoff, så vi kunde hämta vår kamera. På vägen hem fick jag dem att köra in om Lidl och köpa godis..Hehe gott. Jag var en riktig gotte gris idag köpte kinapuffar, chocklad, Oboy och glass<3 MUMS ...Imorgon ska jag köra på körskolan,  jag är riktigt nervös har ju knappt kört innan. Men det ska väl inte vara så himmla svårt. Måste bara få säga att jag älskar vår kamera där är touch screen o allt..=) Den är inte större än insidan av min hand så den är lätt att ta med och så=). Tänkte ta med den ut till mamma&Pappa imorgon och visa den för pappa. Han älskar kameror och sånna saker. =). Sen på torsdag så ska jag åka med pappsen i lastbilen.<3 Det ska bli roligt.

                                                                                       Bebisen lilla<3
Har varit rätt lugn idag, men jag har ändå kännt den =) Inatt hade jag riktig värk nere vid höften igen! Kan inte beskriva den smärtan den är riktigt jobbig, vill bara gråta. Det var nästa så att jag fick gå upp i morse av värken. =/ .. Sen mitt järnvärde vill nog inte stiga jag känner mig så trött och illamående. Försöker att äta brokoli och grönsaker men det verkar inte hjälpa mig. Längtar tills lill*n kommer ut nu är graviditeten snart över. Böjar närma sig slutet vilket både är skönt och läskigt. Jag är rädd för förlossningen men det ska bli skönt att slippa smärta och trötthet, Det bästa av allt är att vi får träffa vår lilla älskling<3



Här var jag i ca v 32 =) (Det är jag och mina småsystrar på bilderna, älskar er<3)




Ha det fint // Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0