14 Januari<3

Jag har varit på körskolan ochövningskört=)..Det var lite läskigt men jag gjorde inga större misstag, typ körde över människor mm, så det är bra=D ..Jag ska övningsköra igen nästa onsdag den 21 Januari. Det var faktist jätte kul<3 Tror inte mamma tyckte det var så kul att åka med haha, hon var nog skit rädd. Nä men jag är ju där för att lära mig så det är klart att man inte kör som en gud direkt. Måste in och göra lite teori också, får ta det i början på nästa vecka så har jag helgen på mig att plugga.Idag så ska jag ut till mamma och dem vid 6 tiden, jag ska sova där så jag kan åka med min pappa i lastbilen imorgon=) ..Sen är det alltid lika kul att träffa mina föräldrar och syskon. Har ju mycket att snacka om nu när man inte bor hemma längre. Men innan jag åker ut till dem ska jag laga lite mat till mig och älsklingen.<3 Imorgn ska jag filma för skojs skull när jag åker med pappa haha. Typ mini dokumentär på pappas jobb. vaktmästarn har nyss varit här och kolla över värmen lite, för vi har det jätte kallt i lägenheten på kvällarna. Kallast är det i sovrummet och det är ju inte så himmla mysigt när man ska gå och lägga sig. Men det är för att det drar ifrån sovrums fönstret!! så han skulle skicka hit någon som kan täppa igen där det drar. Får hoppas att det blir bra i slutänden iallafall=)..¨


                                                                                             Bebisen.
har varit jätte livlig idag, specielt när jag skulle köra och köläraren pratade, då sparkade den jätte mycket hehe. Den är nog lite rädd att åka bil med mammsen<3=) idag är det 50 dagar kvar tills vår lilla älskling beräknas komma=) , Nu känns det verkligen att det närmar sig med stora steg!! Jippie Längtar
inatt har jag inte haft så ont i höften, men jag har kännt mig riktigt trött idag. Har köpt hem massa mat med järn i måste verkligen öka mitt järnvärde.Ska prata med barnmorskan på torsdag nästa vecka, för då har jag en tid hos henne. ..asså jag kan inte fatta att det är mindre än 2 månader kvar tills den lilla beräknas komma<3 Men skulle inte förvåna mig om den vägrar komma ut i tid, den vill säkert stanna där inne 2 veckor extra.Men jag hoppas att den kommer omkring  Bf. Ska böna och be den att komma ut då =) haha Men men vi ses när det är dax<3<3 Längtar Super mycket nu<3


// Mia




 Nu är det mindre än 2 månade kvar<3




Jag älskar dig med hela mitt hjärta Jimmie Eriksson<3 Nu är det snart dax att bli föräldrar och det vet jag att vi kommer att klara av bra!<3 // Puss din Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0