20 Januari<3

How`s my pregnancy doing?

                                                                                Hejhej!
Idag så vaknade jag tidigt. Var rätt skönt för jag har hunnit göra rätt mycket idag. Började med att sitta vid datan sen gick jag och åt lite frukost. Sen har det varit jätte soligt och härligt väder idag så jag var ute och gick i en halvtimme. Det var jätte skönt, men det känns ju att det ligger en tung bebis i magen<3 =)Sen har jag städat vår lägenhet. Dammsuga kunde jag inte för det började nästan brinna i vår häromdan. Men det blev ändå rätt rent i lägenheten. =) sen så lagade jag middag. Jag rev morötter,potatis och blandade i ägg. Sen stekte jag det. Vi åt det med lingonsylt och sallad. Det var jätte gott. Tänk igentligen vad mycket man tjänar på att göra middag hemma, denna middan kostade max 40 kr för både mig och älsklingen.  Min svärmor fyller år  27 Januari och det ska vi fira. Hon bjuder ut oss på resturang. Gott , hoppas att jag inte ruinderar henne nu när man äter hur mycket som helst! =). Känner att jag är hungrigare nu än innan.
Idag har vår lilla älskling rört sig mer, började känna mig lite orolig eftersom den har varit mycket lungnare än vad den brukar vara. Men känns mycket bättre nu. Imorgon ska jag övningsköra med körskoleläraren. Min mamma ska åka med oss. Tycker det är så himmla kul att köra fast jag är ju lite rädd nu i början. På torsdag så ska jag till barnmorskan på kontroll hon ska lyssna på barnets hjärtljud och lite sånna saker<3. Nu ska jag och älsklingen gå och köpa gottis, för vi ska mysa&kolla film sen. 


Lite som har hänt nu under graviditeten.
[x] Graviditets testet visade possitivt
  ---------- [17 juli - 2008 ]  
[x] Inskrivningen            ---------------------------------[25 Augusti- ]   
[x] Ultraljud                          -------------------------------[6 Oktober]     
[x] Mödravårdcentralen      ----------------------------  [9 Oktober]     
[x] Försäkringskassan, lämnade in om föräldrapenning  ---- [22 Oktober]
[x] Mödravårdcentralen        -------------- ----------------------------- [17 November]
[x] Föräldrakurs Jag+Pappan<3  --------------------------------------[3 December]
[x] Glukosprov   -------------------------------------------------------------[9 December]
[x] Mödravårdcentralen -------------------------- [2 Januari 2009]
[x] Föräldrakurs         --------------------------------[13 Januari 2009 ]
[x] Föräldrakurs         --------------------------------[19 Januari 2009]

Ska ske!
[ ] Mödravårdcentralen     ----------------------------------[22 Januari]
[ ] Vårt älskade lilla barn beräknas att föddas ----[5 Mars 2009]

 ha det fint gott folk =) //  


 Skönt väder idag<3

Kommentarer
Postat av: Emmy Lilla syster

Fin blogg =)

2009-01-27 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0