22 Januari<3

                                                                                         Tjenixen alla! <3
Inatt så sov mina älskade småsystrar här=)..Blir så glad när dem kommer hit. Igår så tittade vi lite på skräckfilm & åt lite popcorn<3 ..Sen så idag så vaknade jag när älsklingen satt och åt frukost runt 6 - tiden ..Sen kunde jag inte somna direkt när han hade cycklat till jobbet. Sen vid halv 8 skulle jag upp och väcka min minsta lila syster som skulle till skolan..Så först fixade jag frukost till henne sen följde jag henne till skolan. Sen gick jag & min andra syster en runda och sedan hem. Sen somnade jag om, var/är riktigt trött idag. Min flitiga syster städade hela köket
(Tack sandra verkligen tacksam<3) ... Sen har vi varit och handlat mjölk,bröd, äpple och vaniljsås. Tänkte Göra äppelpaj idag, Det är så underbart gott<3  snart ska min syster gå & prakitsera på äldre boendet. Sen kommer hon hit ikväll när hon slutar. Nu vid 4 slutar älsklingen och då ska vi tvätta...Har tvätt tid klockan 4! ..Tråkigt men det måste göras det med. Tänkte fixa till lite korvstroganoff idag<3  just nu sitter jag och lyssnar lite på Elvis Presley " Suspicious Minds"  ..Tycker att han är bra, det gör nog bebisen med för den rör sig<3 


                                                                                                     Bebisen! 
Idag har den varit rörlig i min mage, det är jätte skönt att känna det lila livet<3..Då vet jag att den mår bra<3 Idag är det exakt 6 veckor kvar till den är beräknad att födas<3 Längtar som en galning nu, såg att den tjejen som gick i min klass på komvux har fått sin lilla tös nu. Kul för henne att äntligen få träffa sitt barn. Nu är det snart min tur att få träffa vårt barn. Ska bli så underbart att bara få hålla om det lilla livet och pussa den och bara gosa<3 Fast jag inte har träffat den ännu så älskar jag den redan med hela mitt hjärta, kärleken till detta barn går inte att beskriva. Den äger redan mitt hjärta nu&föralltid<3 ..Jag och Älsklingen kommer verkligen att ge den all vår kärlek. <3<3 Förlossningen skrämmer inte mig så mycket, visst jag vet att det kommer att göra ont. Men man får ju något bra för det. Känns verkligen bra att Älsklingen,  mina föräldrar, syskon och släckten finns här för mig<3 Det betyder så mycket. Idag blev det inte barnmorskan för hon var sjuk, så jag fick en tid nästa fredag istället..men det går bra det med för jag känner mig bra. Idag är det 42 dagar kvar tills lill'n kommer<3  måste bara berätta att igår så kännde båda mina systrar bebisen<3..Dom såg även när den lilla flyttat omkring så hela magen rörde sig<3 Känner mig så glad att dem har fått uppleva det<3


Ha en bra dag kram //


 
42 dagar kvar<3 we love you baby, and that is a thing we always going do<3


 
Igår hade vi myskväll med mina systrar<3 Tack så mycket<3


 
Sandra min söta lillasyster<3 Älskar dig mer än allt  gumman<3


Emmy Min minsta lillasyster, Så söt som få<3 älskar dig mer än allting lilla gumman<3

 
En av dem sakerna som jag älskar mest i denna världen är min älskade Älskling, Jimmie
<3 Jag älskar dig älsklingen<3


Mina föräldrar<3..
Ni hjälper mig verkligen att klara av denna världen, jag älskar er så mycket<3 är så tacksam för att ni blev mina föräldrar<3 kunde aldrig fått några bättre<3



Tack för att ni finns i min värld jag älskar er mer än ni någonsin kommer att förstå<3 Kommer alltid att finnas här för er alla<3 // Er Mia


Kommentarer
Postat av: linda

va kul att du känner dig ok. Jag skulle oxå vart på mvc idag, men min barnmorska ringde och bytte tid för hon skulle på något info möte. Jag hade värkligen velat gå eftersom jag inte känner mig så bra.

2009-01-23 @ 11:46:46
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0