25 Januari<3


Lite som har hänt nu under graviditeten.
[x] Graviditets testet visade possitivt
  ---------- [17 juli - 2008 ]  
[x] Inskrivningen            ---------------------------------[25 Augusti- ]   
[x] Ultraljud                          -------------------------------[6 Oktober]     
[x] Mödravårdcentralen      ----------------------------  [9 Oktober]     
[x] Försäkringskassan, lämnade in om föräldrapenning  ---- [22 Oktober]
[x] Mödravårdcentralen        -------------- ----------------------------- [17 November]
[x] Föräldrakurs Jag+Pappan<3  --------------------------------------[3 December]
[x] Glukosprov   -------------------------------------------------------------[9 December]
[x] Mödravårdcentralen -------------------------- [2 Januari 2009]
[x] Föräldrakurs         --------------------------------[13 Januari 2009 ]
[x] Föräldrakurs         --------------------------------[19 Januari 2009]

Ska ske!
[ ] Mödravårdcentralen     ----------------------------------[22 Januari]
[ ] Vårt älskade lilla barn beräknas att föddas ----[5 Mars 2009



                                                                                     
                                                                             Hejhej på er alla<3
Idag så har min dag varit väldigt lungn<3...Började med att jag spelade lite på Sevengames =) ..(Min vardags syssla nuför tiden) sen ringde min faster som bor i Hästveda och frågade om dom kunde komma hit idag. Alltid lika trevlig med lite socialt umgänge. Så dom har varit här och hälsat på, vi bjöd dom på middag. Jag lagade Potatis, kyckling och sås. Sen gjorde jag även en sorts dressing till det..Mycket gott med mat. Annars har vi mest tagit det lungt idag, snackat och lite sånna saker. det är så trevligt när de kommer hit, de har en son som är 3,5 månad. Blir ännu mer otålig när man ser det söta lilla barnet. Vill bara att vårt ska komma ut snart<3 Sen nu på kvällen pratade jag lite med min syster i telefonen. Hon höll på med lite omvårdnads uppgifter (Diabetes) ..Vilket jag är jätte duktig på nu när jag precis har gått på komvux och 1 år i ettan på gymnasiet. Så har haft mycket uppgifter om det. Så hjälpte henne lite med de frågorna. Imorgon ska min älskling åka till Göteborg och jobba, han ska även sova där uppe. Jag som har blivit så himmlans sällskaps sjuk var tvungen att fråga mina systrar om dom eller någon av dem ville sova hos mig. Min minsta lilla syster ville sova här, vilket gjorde mig jätte glad<3 Annars är jag så sysslolös och känner mig ensam. Hatar när man är själv det blir så osocialt. sen på tisdag&onsdag ska jag Övningnsköra på körskolan, min pappa ska följa med mig denna gången. Hoppas att det går bra, men det ska nog inte vara några problem. Sen på fredag ska jag till barnmorskan på förmiddan och på resturang på kvällen med älsklingens mamma, hon fyller år nu i januari så vi ska fira henne där. Eller ja hon bjuder oss på mat, gott ska det bli...=) 

                                                                                             Bebisen<3
idag så har den inte varit lugn alls, men det är så härligt att få känne de små fötterna trycka i magen, och den trycker riktigt mycket. Jag tror nästan att den är påväg ut<3 Det är så spännande nu, undrar verkligen vem vår lilla älskling är och hur  H*n ser ut<3<3 Snälla älskade lilla älsklingen, kan du inte komma ut snart =) <3 Måste få se dig och få hålla dig i min famn. Detta är nog en av de åren man inte ser fram emot något lika mycket som den lilla<3 Tänker inte änns på min födelsedag. Mina tankar är bara hos vårt lilla barn<3. Förlossningen oroar mig inte, men en sak som oroar mig lite är hur min mage kommer att se ut efter förlossningen. Tror inte att det kommer att vara en vacker syn!!! Men det är bara till att träna och ut & gå mycket med barnet när den kommer ut<3  Idag är det 39 dagar kvar<3 Äntligen är vi under 40 strecket=) Den känslan går knappt att beskriva kan bara säga att det känns SKÖNT =)<3


Ha en bra kväll //   *+. +*


 

39 dagar kvar av graviditeten<3



Tror ni det ligger en flicka eller en liten pojke i magen??<3 =) Komentera gärna.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin mage du har!! Jag gissar på en tjej! Ja jag har börjat räkna åt andra hållet nu, 13 dagar över tiden idag. bebisen skulle ha kommit 13 januari men det ville den inte!

2009-01-26 @ 10:38:10
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: sara

hej:) ja jag har kommit in i en period nu då jag tänker på förlossningen och är lite nervös för det he he men det brukar försvinna har jag hört.. på något sätt ska ju ungen ut och det kommer göra ont det går ju inte undvika hehe.. hur känner du? kan tänka mig att all rädsla försvinner och man vill bara att den ska komma ut:) vi vet inte om det är en kille eller tjej.. men vi ska på 3D och 4D Ultraljud i malmö så då får vi veta:) hoppas din bebis tittar ut snaaart:) kram sara

2009-01-26 @ 11:06:37
URL: http://saratisting.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej vi vet inte vad det blir, vi tänkte få en överraskning!

2009-01-26 @ 13:58:17
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Corina

Grattis till bebis magen :)

Är med gravid fast blir först vecka 30+0 imorgon :) längtar helt galet mycket.

Gullig blogg du har! besök gärna min :)



http://reachyourelimit.blogg.se/

2009-01-26 @ 21:51:13
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0