30 januari<3

                                                                               Hejhej allesammans=)
Idag så har jag varit på körskolan, jag pluggade lite teori. Jag gjorde pärmar, de 2 första fick jag 4-5 fel för mycket på för att klara..men sen den sista fick jag bara 2 fel på så den klarade jag. =) ..Kännde mig riktigt glad, nu har jag bara 3 pärmar kvar och vägmärken sen är det data proven som jag ska göra. Men det som jag tycker är viktigast nu är körningen. Sen ikväll så har vi varit på resturang med älsklingens mamma, för hon har fyllt år. Så de bjöd ut oss. Vi var runt 10 personer. Det var jätte trevligt. Jag åt baguette bröd med olika 4 olika dip..Sen till huvudrätten åt jag plankstek med ryggbiff. Riktigt gott. Har aldrig ätit det innan så det var kul att testa något nytt. Sen till efterrätt så delade jag och älsklingens bror på en friterad banan med glass=) ..Det var också jätte gott. älsklingen och jag delade på förrätten sen så åt han fläskfile med pommes & sås ..Det såg också riktigt gott ut. =) Och mätt blev man. Tror det var runt 2 månader sen vi träffade älsklingens mamma och hennes man. Så det var på tiden att vi träffades. Vi får ta och hälsa på men det är ju pendlingen som är jobbigast.  Vi kom nog hem lite över 10, sen så la vi oss och tittade lite på tv =) Som vi båda somnade till. Sen tittade vi på tv i sovrummet men somnade där med. =) Pratade lite med pappa&mamma i telefon, skulle övningskört imorgon men det är snöigt ute så det blir nog inte av, eftersom jag ska öva krypkörning i backe. Störigt hatar snö. 

      Bilder från gårdagen (Suddiga, för vi glömde kameran så fick ta med mobilen. Värdelös kamera på den!!!)
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0