4 Januari<3

Idag så har vi varit nere hos älsklingens pappa och hans familj. Det var jätte trevligt, vi träffar dom inte så ofta heller vilket är synd..Men jag tycker det alltid är trevligt när vi åker ner där=)..Vi åt korvstroganoff, och sen hade monica gjort muffins..GOTT =)..Vi har spelat buzz hos dem. Det är kul vill ha det spelet. Men men annars så händer inte så mycket nu ikväll, bara ta det lungt o kolla på tv eller något sånt<3 Idag är det 60 dagar kvar tills h*n beräknas komma till oss<3 LÄNGTAR super mycket nu. Men vill inte vara med om förlossningen, önskar att man kunde bli nersövd och vakna när det lilla livet har kommit ut hehe. Min räddsla har börjat komma nu mkt inför förlossninge...Jag är jätte rädd för att ha ont! Men jag tror ändå att det kommer att gå bra<3 Idag så har den haft en vanlig aktivitet i magen, den har buffat och knuffat lite på magen<3=) Skönt, nu på onsdag så börjar alla i skolan igen och jag ska inte dit förrens om 1 helt år =) Skönt med lite ledighet<3 Nu ska jag surfa rundor lite på Mammasidorna<3


Ha det fint // Mia



 Love you Jimmie boy<3 Always you and mee hun<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0