6 Januari<3

Idag så har jag varit riktigt trött med, men det har ju med mitt järnvärde att göra. Känns som att hur mycket jag vilar och sover så blir det aldrig bra är så trött så trött. Men imorgon ska jag laga en riktig middag med mycket ärtor och brockoli..Sånt som höjer mitt järnvärde! Vår lilla älskling har börjat buffa med hälen och knäet i min mage, den töjer ut magen tills det inte går mer. Då nu får jag väll bristningar mycket snabbare haha. Men men så länge jag vet att vårt lilla liv mår bra så är det okej för min del. Blir så glad när jag känner den i magen. Då vet jag att den lever och allting står rätt till med den<3 Men måste bara klaga, kan inte tiden gå mycket snabbare det hade varit helt perfekt :) Hatar att vänta vill att den lilla ska komma ut nu. Just nu känner jag inte så mycket räddsla för förlossningen, vill bara att vår lilla älskling ska komma ut<3 Men men det är bara att VÄNTA!<3 Älskar vår lilla bebis så mycket<3

Ja nä nu ska jag kolla på unga mödrar 18:30.

ha det fint /mia




 min mage idag, v 31+4



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej

jag ska ha mitt tredje barn den 7/3

Va kommer du i från?



Grattis och lycka till.

2009-01-06 @ 22:26:15
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0