7 Januari<3

Onsdag idag, idag börjar älsklingen att jobba och de som går på komvux började med idag. Själv så sov jag till 12 sen vid halv 2 så kom min mamma och hämtade mig:)..Var jätte trevligt att få snacka lite med henne och mina systrar<3 Det är ju inte kul att bara sitta hemma hela dagen. Sen beställde jag en körlektion på berndtssons trafikskola i klippan, jag fick en tid på onsdag nästa vecka 11:40. Jag är super nervös, har ju inte kört så mycket innan. <3 jag har försökt börja på körkortet, men när jag läser boken så blir mina ögon pittögda, jag blir så himmla trött så jag måste sova. Men jag ska kämpa på, mitt mål är att få körkortet till sommar. Idag åt jag mat hemma hos mamma o pappa vi åt stekt makrill och potatis mos, det var jätte gott<3 Sen hade pappa köpt hem så att vi skulle äta marängsviss<3 Oh så gott det var! Jag och mamma gick igenom alla barnkläder som hon hade hemma, slutade med att vi fick 3 påsar med barnkläder. Fast det var till barn mellan 0-2 år så det var en massa blandade storlekar, men det gör ingeting. Sen var jag tvungen att visa det för älsklingen när jag kom hem<3
Imorgon ska min mamma gå hem till mig och sen ska vi gå gemensamt hem till dom, ca 6 km.  Det ska bli rätt skönt faktist att få gå ute i friska luften.  Iaf imogon ska min lillasyster och hennes kompis till gråmanstorp och rida westernridning<3 Spännande. Nästa vecka ska min mamma köra mig in till helsingborg så att jag får köpa löshår, det ska bli jätte kul..Jag tycker det är så fint<3 ..

Bebisen i magen<3
Idag har vårt lilla barn levt rövare i magen. Men det är en sån underbar känsla, att få känna att den ligger och knuffar&buffar inuti min mage<3 Tycker lite synd om den nu när det börjar bli trångt, fast jag tror att den gillar det, den känner sig trygg<3  Men jag märker att det är jätte trångt i magen nu för när barnet rör sig så känner jag riktigt hur den spänner ut min mage så mycket det bara går. Imorgon är det exakt 8 vekor kvar enligt de på ultraljud tills bebben ska komma<3 Men jag vill så gärna att den ska komma någon vecka tidigare, men skulle inte förvåna mig om den kommer 2 veckor senare eller något. Får se men så länge barnet är friskt och mår bra får det gärna komma 2 veckor senare. Den kommer när den är mogen för världen <3 Längtar tills den dagen den ligger i min famn eller tills man ser älsklingen hålla vårt älskade lilla barn<3 Spännande=)


Ha det underbart alla //  *+.Mia.+*



=) Jag älskar dig honey<3<3

 mommie and daddy<3

 We love you baby<3 You are our world<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0