Vår Nyårsafton 2008/2009<3

Bilder från vårt slut på detta året<3



Min och älsklingens början på Nyårsafton<3 

             Love You Jimmie Eriksson          <3


Sen åkte vi hem till mina föräldrar, där fick vi kalashattar och en drink..Min var utan alkohol såklart<3 Sen tog min mamma kort på mig och mina syskon, nu när jag är gravid kan det vara skoj att ha en bild på oss från i profil. Sen så åt vi Räkmackor och efter det blev det godis. Det var jätte trevligt och GOTT <3

Älska<3    Mina älskade föräldrar<3 tack för en underbar kväll =)




<3    Jag och Mina systrar  <3    <3

=)





 ---  Sandra, Jag, Emmy och Emmy kompis Elvira



Först så roade vi oss i familjen, Sen efterhand så trillade det in massa folk efterhand  Vilket var trevligt =). <3 Sen runt 9-10 tiden så körde vi upp till min farbror, som bor i byn. Där hade vi med jätte trevligt. Vissa drack och vi tittade på bilder som min farbror har tagit i Liberia. De var riktigt fina. Kan verkligen inte förstå hur man kan få så bra bilder med en vanlig liten kamera<3 Det hade han gjort väldigt fint. Men det var jätte trevligt där, sen efter vi hade varit där i några timmar så gick vi in på flyget. Där  mötte vi lite fler personer som vi känner, sen smällde vi raketer och välkommnade det nya året.

med kalas hatt Älsklingen med en Kalas hatt<3          =) Mamma <3   =) Pappa Med sin kalas hatt<3          =)  Älsklingen och pappa<3

=) Roar sig hehe<3 ..=)                       Bobbie och hans tjej Sen kom Bobbie & Christina =)

 Sen trillade Marco och Sandra in =)        ..

=)    <<-------->>    =)       Sen kom linda & Emilia<3

wilma<3 Wilma med kalas hatt<3 , mamma&pappas hund =)

När dom har fått i sig några groggar, whisky och öl =)<3
<3  =) 

Min syster satte fast sitt löshår på mig, det var brunt så såg inte riktigt ok ut kanske.. Men jag är verkligen helt 100 på att jag ska köpa löshår. Det var biligt med bara 850kr. Fast jag ska färga håret när vår lilla älskling har blivit född. Då blir det finare med löshåret med<3 Nu ser det rätt roligt ut eftersom vi inte har fixat till det så noga men men det får duga =)
      =)     =)


Sen så körde vi hem till min farbror, efter att vi hade lämnat av sandra&marco på en annan fest =)

<3  <<-->>     Äslklingen stod och dansade med Bobbie utanför bilen<3


 Krister, min farbror som vi var hemma hos <3

                                                                          




                                                                      Bilder från flyget<3

                   
         
        
                  

      

Nyårs pussen<3 Älskar dig älskling =)




Sen så åkte vi hemåt, Tack alla för en underbar Nyårsafton<3 

  Älsklingen&Bobbie i bilen påväg hem =)  
  Det ser ut som om mina systrar har haft trevligt ikväll =)
 Hejdå =) 


Lycka till alla med det nya året<3  // *+*+.Mia.+*+*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0