Gårdagens bilder!



Keso & färsk annanas + ett glas vatten..mm Gott



Vi vagnen..=)



Så vackert..<3



Fint..älskar nekrosblad =)



Söta lilla Nova<3


Och her mum!

--------------------------------v--------------------------------------------------------

Hos Janeth igår .<3


Nova & hennes nästkusin =)


Söta Janeth.., tack så jätte mycket för igår det var super trevligt <3



Min underbara mormor =)<3


Min kära moster, som fular sig hehe =)



Detta bjöds vi på Kladdkaka, bär & grädde jättegott. Sånt kommer jag inte få äta nu på ett tag framöver då jag ska gå ner i vikt ;) Men det var väldigt trevligt igår och gott. Vi grillade lite korv också..<3 Tack för en underbar kväll alla!


Peace n love

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Hej igen! Jag bor vid Kungsgatan 15 i ett gult hyreshus sedan slutet av Maj! Bodde tidigare i Klippan i typ 4 månader innan det Stidsvig 1 år, innan det Landskrona & Helsingborg! Har flyttat endel :P Kommer ursprungligen från Landskrona jag :) Känner inte en jävel här kan man säga, Har inte hunnit lära känna någon heller eftersom man flyttat så mkt! Men det vore kul att få upp lite nya kontakter! Var bor du någonstans? Hur känns det att ha blivit mamma nu? Går allting bra? Tycker det känns underbart! Alica "Alissa" har varit så grymt efterlängtad! Har varit endel downs i mitt liv & hon gör livet värt att leva!!! :)

2009-07-01 @ 17:08:16
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0