Grillkväll+Riskettan

Idag så kom min mamma & syster cid 9 tiden och hämtade mig. Jag skulle till risk ettan på körskolan. Så jag Övningskörde dit. Sen gjorde jag pärmarna, där är 6 pärmar.. Sen tog jag bussen så jag var hemma vid 3 tiden. Sen har vi varit hemma hos min mammas morbror Totte. Min mormor, min moster,hennes dotter och min gammel moster & hennes man samt min mamma, pappa och systrar var där. Vi har grillat och ätit god mat där, sen till efterrätt så hade min gammelmoster gjort en blåbärspaj och mjuffins. Sen köpte min mamma någon sorts marränglass från glassbilen. Det var en riktigt trevlig kväll var hemma ca 22.45 eller något sånt. Sen ringde jag till Linda (Min moster) Så gick hon, jag och min syster sandra. Jag och linda går varje kväll nu 6km. Min syster blev hämtad halvägs eftersom vi bor åt olika håll var det bra för annars skulle hon gått själv ute på landet. Läskigt för man vet ju aldrig om någon bil stannar! Finns inte mycket att göra ute på landet liksom. Men efter att hon blivit hämtad så fortsatte jag och min moster. Vi joggade även lite. Vi gick 22:10 och var hemma 23:25. skönt att gå på kvällen för det är svalt och mindre djur ute tycker jag. Nu när jag kom hem fick det bli duchen efter det matade jag lillan & nu ska jag krypa ner till min underbara och söta sambo9 som ligger och tittar på TV! =)
Imorgon är det en ny dag med nya tag!
Bilder från grillningen kommer förhoppningsvis imorgon =)


Godnatt alla.



Bort med Tjockisen! =)





Smal och fin igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0