Hård dag!

Ja idag så vaknade jag runt 9 tiden. Först ammade jag lillan sen tog jag bussen till körskolan. Jag var på körskolan tills 2 tiden. Sen gick jag till banken och frågade hur jag ska göra när jag ska fixa ett legitimation. De sa att jag måste fixa ett kort på mig själv med vit bakgrund. Så sa jag först att jag skulle komma in imorgon, men så gick jag direkt till ovesfoto. Där tog han 4 porträtt fott kostade 170:- Sen gick jag tillbaka till banken och lämnade in fotot och skrev under. Så nu tar det bara 2-3 veckor innan mitt legitimation kommer. Jag var tvungen att skaffa det eftersom jag inte har något att legitimera mig med. Måste ju ha det senare för uppskrivning och uppkörningen. Hoppas på att jag kan få en uppskrivnings tid till oktober eller något sånt. Jag känner mig redo med teorin, men jag måste öva mer med körningen. Nu ska jag och min moste ut och gå. Bränna lite fett och lilla Nova ska snart Nanna<3



Söta...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0