Hemsk morgon!

Hej alla!
Idag så har min morgon varit riktigt jobbig. Extremt ont i halsen och förkyld, skit tråkigt. Sen när jag pratade i telefon med ? så kunde jag inte prata haha.  16:e september så ska jag, min mamma, min mormor och mina systrar ner till malmö och bli fotade som modeller kul! =) Idag så har jag gått ner exakt 5kg måste jag berätta!  78,4kg väger jag nu.. Skit härligt att gå ner i vikt, men det är nog mycket för att jag och min moster är ute och gå 6km varje kväll! =) Nu ska jag gå och fixa till mig för jag ska vara på körskolan till 12:00 idag så dagen blir väldigt kort! Men det gör absolut ingeting:) Sen är körskolan stängd i 1 vecka skit jobbigt. Men ska plugga som fan här hemma så att jag är 100% säker på teorin & försöka övningsköra så mycket som möjligt!  Sen åker min kära sambo till sin bror vid 2 tiden så då får jag och min älskade dotter lite mor&dotter tid haha, nä men det ska bli härligt nu när jag inte har varit hemma någon förmiddag denna veckan. Gud vad jag älskar min kära familj! Sminkdags!



Just love it!

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Kan inte dag :( A har en dålig dag & bara skriiiiker! Har försökt allt. D slutar tidigare idag för att ta över lite. Ungen har gett mig migrän! Uuuuh

2009-07-17 @ 13:13:19
URL: http://imberpluvia.blogg.se/
Postat av: Linda

En annan stor anledning till att du minskar i vikt är att du ammar:-)

DÅ rasar man ju verkligen

2009-07-17 @ 17:34:10
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0