Körskola & skrik, aldrig mer!

Hejhej alla!
Idag så har jag och lilla Nova varit på körskolan då jag är riktigt trött på att inte ha mitt körkort.  Jag är  en person utan tålamod. Allt ska gå fort och om det inte gör de blir jag galen!!!!!
Efter att jag hade varit på körskolan i ca 1timme så började lillan skrika. Då var det dax för mig att gå. Så jag gick till parken där jag ammade lillan. Sen gick vi till Apoteket och köpte bröstskydd. Efteråt fick det bli netto. Sen gick jag till bussen. Men idag så har lillan varit, glad, arg & ledsen. Så mycket barnaskrik. Men det har ju varit för varmt ute för henne. Ska aldrig mer ta med lillan till körskolan i denna värmen men satidigt så måste jag plugga.

Är så himla trött på körskolan, kommer ingenstans känns det som. Jag vill ha mitt körkort snart, funderar på att ta intensiv kurs efter sommar.!! Känner att  man börjar dra på sig en deprisson! :/
Men min viktnedgång fungerar perfekt iallafall. *Inget godis på 2 dagar en början!
Hur går det för alla er andra?

Nu ska jag laga soppa till middag!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej mia :)

Vad duktig du är som inte ätit godis på 2 dar, men känner du mycket sug? Tänkte hur du gör för att få bort tankarna på godis och så.

Det ska bli spännande och se på onsdag om det hänt något nu när man verkligen försöker.

Tycker det är lite jobbigt nu när det är så fint väder, man vill bara vara ute och äta glass som alla andra. Men bara att bita ihop förmodar jag, någon belöning kommer förhoppningsvis.



Vad skönt att allt är bra med er, förstår hur ni känner er, jätte varmt här med :)



Kramar

2009-07-02 @ 18:21:45
URL: http://halmstadsbo.blogg.se/
Postat av: Malin

Aha där ser man, kul att man hör olika var gång så man inte gör samma alltid. Sysselsätta låter som en bra idé, har dock inget att sysselsätta mig med :(

Piggelin tycker jag tyvärr inte om, men ska se vad jag kan hitta för något, brukade ta en kopp te men nästan för varmt för det nu under dagarna.



Du gör rätt i att ta en piggelin :)

Hoppas ni har det skönt i kvällsolen.

Kram

2009-07-02 @ 19:02:21
URL: http://halmstadsbo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :)

Tack tack! Känns riktigt kul. Du har ju fyllt, grattis i efterskott! haha.

Åh, men det låter samtidigt underbart.. Oj, jäklar!

Det låter bra.

Absolut, det måste vi göra. jag hör av mig när jag bor i vackra skåne. hah.



Detsamma! Puss & kram

2009-07-02 @ 23:39:48
URL: http://youaredreaming.blogg.se/
Postat av: madde

gud va söt =)

2009-07-04 @ 18:09:00
URL: http://imeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0