Pictures..<3<3


Lillan sitter själv i fotöljen

    


Nova med Mamma<3.. Jag älskar dig lilla snäckan<3 pussar / din mamma
    



Vackra barn...<3 Du gör varje dag mer värdefull & du kommer alltid att vara min lilla älskling, min kärlek till dig är och kommer alltid att vara obeskrivlig..<3



Ja och Nova i parken här omdagen =)
      

Min underbara Sambo/Datornörd! =) Jag älskar dig älsklingen<3

   


Idag så har vi varit utomhus, vi tog med täcke & köpte lite frukt. Sen så gick vi och la oss inne på flyget på en gräsplätt med mycket skugga. Sen låg vi där med lilla Nova.<3 Helt underbart. Jag älskar er<3

   

Kärleken är livet.....<3






Mi familia..<3



Lilla Nova ligger och leker så söt<3<3
 





 Käkade körsbär ! Gottit



Min kära sambo slappnar av till 100%



Vårt Liv...<3




Haha, jag testar lillans solhatt. Fast här ser det mer ut som en caowboyhatt ;D

   
Vi åt Vindruvor & Körsbär...<3





Jag och älskade lilla Nova! <3<3






Peace N Love

Kommentarer
Postat av: imberpluvia

Vad fina ni är =)

2009-07-06 @ 13:29:56
URL: http://imberpluvia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0