Väla

Idag så var jag först på körskolan 10:30 & det gick superbra idag. Klarade av tre datorprov direkt när jag gjorde dem. Wihoo. Sen vid 12:30 gick jag bort till öpreem där min vän Nicole stod och väntade. Sen så åkte vi hem till mig så hämtade jag lilla Nova som har varit hemma hos sin pappa hela morgonen. Sen så åkte vi till väla och där köpte vi vars en bakpotatis + 1st coca cola light...Sjukt trevlig o träffa henne sist vi träffades var i slutet på 2007. Jätte längesedan. Sen efter vi hade ätit upp kollade vi lite på barnkläder och pratade en massa. ja sen nu när jag har kommit hem händer väll inte så jätte mycket. Ska bara ta det lungt och titta på tv. Plugga lite på teorin. =) 

 

Jag älskar er, ni är mitt liv. Pussokram<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0