Angående Bröllopet!

Det är så himla bra att man planerar bröllopet såhär långt i förtid. Varje månad ska vi lägga undan 100:-..Det är en början, ska bli kul o se hur man får ihop bröllopet då ekonomin säger nej hehe. Men jag lovar att jag ska ha mitt dröm bröllop oavsett pengarna. jag ska ha världens finaste bröllop och lyxigaste fast till ett bra pris. =)
Jag ska börja kolla runt på en massa tips och sånt nu. Sen ska jag ringa till prästen och boka en tid inför nästa år så man få det datumet man vill. Vi har tänkt oss den 7 Augusti 2010. 

Har ni några tips till mig så skriv gärna


Kommentarer
Postat av: Denise Gustavsson

Hade varit lite fräck med 101010 :) Nej, men vad härligt för er! Hoppas allt är bra med Nova.

2009-06-06 @ 23:03:34
Postat av: Mia

Svar till Denise



hehe ja jag tänkte också det men jag vill gifta mig på sommaren<3:) Ja ska bli super spännande! jadå allt är bra med lilla nova, just nu så ligger hon & nannar i sängen. Allt bra med dig också?



peace and love

Mia

2009-06-07 @ 00:25:09
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Denise Gustavsson

Ah, okej :) Ja, det är mysigt på sommaren. Min brors sambos bror ska gifta sig nu i sommar, man önskar ju inget mer än att man vore bjuden, hehe. Vad fint och höra, hon växer väll så det knakar kan jag tänka mig :) Jodå, det är prima här!

2009-06-07 @ 12:07:30
Postat av: emeliehjaertajonas

http://brollopstoget.se är en jättebra hemsida :D

Där kan man få tips och råd om allt :)

2009-06-07 @ 19:36:46
URL: http://emeliehjaertajonas.blog.se
Postat av: Mia

Svar Denise



Ja det är härligt med bröllop:) Längtar super mkt nu hehe. <3 Allt bra med dig nu förtiden? Vad har du för MSN? Kramar

2009-06-07 @ 23:19:15
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: jenny

hej jag har ett jättebra tips om du inte hiitat den brudklänning du vill ha förståss....på tradera finns det företag som lägger ut klänningar på annons... å även ringar..har hittat min drömklänning där...å jag å min blivande hittade våra ringar där....för det behöver inte bli så dyrt då ju...

hoppas att du får det brölopp du drmmer om

ha en bra dag...kram jenny

2009-06-14 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0